Dla wszystkich zamówień GWARANCJA dostawa do BOŻEGO NARODZENIA !!!    

Kasa skarbonka Doggy
63,35 zł 133,40 zł
Oszczędzisz: 53% z ceny
Zawartość koszyka
0 szt. towar
w cenie 0,00 zł

Dział obsługi klienta

Kontakty

Infolinia działu obsługi klienta

+48 22 295 36 44

W DNIU 17.11 DZIAŁ OBSŁUGI KLIENTA BĘDZIE NIECZYNNY

Infolinia jest do Waszej dyspozycji w dni robocze od godziny 9 do 17. Jeśli nie możesz się do nas dodzwonić, to napisz wiadomośc w formie email. Taka forma komunikacji jest znacznie szybsza.

Email działu obsługi klienta

info@bestprezenty.pl

Na Wasze emailowe pytania odpowiemy w dni robocze w terminie do 24 godzin.

Usługi

Dział obsługi klienta Bestprezenty.pl sprawi, że Wasze zakupy będą jeszcze wygodniejsze. Z chęcią przedstawimy Państwu wszystkie informacje o produktach i ich dostępności. Doradzimy przy wyborze właściwego produktu, podobnie jak przy wyborze sposobu płatności, czy dostarczenia przesyłki. Zamówienia w naszym sklepie składa się tylko drogą internetową tj. przez naszą stronę. Jeżeli potrzebujecie informacji o statusie zamówienia, terminie doręczenia przesyłki, prosimy skontaktować się z nami. Wszelkich zmian w już złożonych zamówieniach można w wygodny sposób dokonać przez wysłanie wiadomości w formie email (zmiany adresu lub dodania nowych produktów).

Rozmyśliliście się z zakupów? Wyślemy po odbiór towaru kuriera – ZA DARMO!

Być może już się Wam przydarzyło, że zamówiliście przez Internet towar, który zupełnie nie spełnił Waszych oczekiwań. Co z tym zrobić? Zapakować towar, zanieść na pocztę, poczekać w kolejce, a na koniec za wysłanie paczki zapłacić jeszcze niemałą kwotę…

Dlaczego mielibyście płacić czasem i pieniędzmi za to, że zmieniliście zdanie?

W sklepie Bestprezenty.pl już nie musicie! Mamy dla Was nowość – ZWROT TOWARU BEZ PROBLEMÓW.

Jak to działa?

Jeżeli z jakiegokolwiek powodu zdecydujecie, że chcecie zwrócić towar:

  • jesteśmy do Waszej dyspozycji pod adresem email info@bestprezenty.pl
  • napiszcie po prostu, że chcecie zwrócić towar
  • zapewnimy Wam odbiór towaru przez kuriera, który odbierze paczkę i zawiezie ją do nas
  • odbiór towaru jest dla Was zupełnie DARMOWY

W taki sam sposób możecie postąpić, gdy chcecie zareklamować to­war.

Jakie są zalety DARMOWEGO ODBIORU?

  • bez kolejek na poczcie, bez problemów, bez zmarnowanego czasu, a przede wszystkim bez kosztów = idealne, wygodne zakupy
  • kurier przyjedzie po paczkę
  • na paczce nie musicie wpisywać żadnego adresu – kurier dokładnie wie, dokąd ma dostarczyć przesyłkę
  • kurier dostarczy do nas przesyłkę szybciej niż poczta, dzięki temu uda nam się zrealizować Waszą prośbę szybciej i oddać Wam pieniądze w jak najkrótszym terminie

Rozmyśliliście się z zakupów? Zostawcie wszystkie problemy nam!

Warunki odstąpienia od umowy kupna znajdziecie TUTAJ lub w regulaminie sklepu.

Reklamacje

Reklamacje dotyczą towarów z wadami produkcyjnymi, które wystąpią w ciągu 24 miesięcy okresu gwarancji, chyba że okres gwarancji jest krótszy ze względu na rodzaj danego produktu – w niektórych produktach kosmetycznych termin przydatności wynosi do 12 miesięcy od otwarcia (niektóre kremy do twarzy lub pod oczy, itp.). Okres gwarancji zaczyna obowiązywać natychmiast po dotarciu towaru do kupującego. Gwarancja nie dotyczy towarów uszkodzonych przez niewłaściwe używanie albo przechowywanie, podobnie jak towarów zniszczonych w codziennym użyciu.

Jak postępować w przypadku reklamacji?

W przypadku reklamacji prosimy zawsze najpierw o kontakt mailowy z naszym działem obsługi klienta. Dział obsługi klienta zapewni zwrot uszkodzonego towaru za pośrednictwem firmy kurierskiej – oczywiście za darmo. Do reklamowanego produktu proszę dołączyć kopię rachunku (faktury), który wysyłamy wraz z każdym zamówieniem i krótkie uzasadnienie reklamacji. Jeżeli nie posiadacie już swojej faktury, proszę nie zapomnieć o podaniu w dołączonym liście numeru zamówienia i swoich danych kontaktowych (imię i nazwisko, adres, email, telefon). Towar wraz z załączonymi dokumentami proszę starannie zapakować do paczki w taki sposób, aby nie doszło do jego uszkodzenia podczas transportu. Kurier zjawi się po przesyłkę w terminie do 2–3 dni roboczych od momentu zgłoszenia reklamacji do naszego działu obsługi klienta. Proszę pamiętać, że nie ma możliwości, aby kurier przywiózł jednocześnie nowy produkt. Zwrot i dostawa są odrębnymi usługami, których nie da się połączyć. Po przejęciu towaru przez dział reklamacji będziemy informować Was o przebiegu postepowania reklamacyjnego.

Jak postępować, jeśli otrzymaliście inny towar niż zamówiony?

Chociaż dokładamy maksymalnych starań, aby podczas wysyłki towarów nie doszło do pomyłki, w wyjątkowych sytuacjach może się zdarzyć, że otrzymacie inny towar niż zamówiony i niż jest to podane na fakturze. Jak postępować w takim wypadku? Najpierw proszę skontaktować się z nami mailowo, umówimy się wtedy na jak najprostsze rozwiązanie, które Was usatysfakcjonuje.

Jak przeprowadzamy wymianę towaru na właściwy?

Towar można odesłać z powrotem za pośrednictwem firmy kurierskiej, podobnie jak w przypadku reklamacji. Transport zawsze zapewnia nasz dział obsługi klienta na podstawie korespondencji mailowej i jest on darmowy. Wystarczy umieścić nieużywany produkt w pierwotnym opakowaniu wraz z rachunkiem (fakturą) w paczce i przekazać całość kurierowi. Transport przebiegnie w terminie do 2–3 dni roboczych od zgłoszenia zamiany. Proszę pamiętać, że nie ma możliwości, aby kurier przywiózł jednocześnie prawidłowy produkt. Zwrot i dostawa są odrębnymi usługami, których nie da się połączyć. Nowy towar wysyłamy z centralnego magazynu (Czechy) na nasz koszt.

Proszę pamiętać, że trzeba skontrolować towar natychmiast po jego otrzymaniu, przed jego rozpakowaniem i użyciem. W przeciwnym wypadku proces wymiany będzie znacznie bardziej skomplikowany.

Jak postępować, kiedy towar dotarł rozbity?

Jeśli kurier przywiezie przesyłkę, która będzie nosić wyraźne ślady manipulacji, będzie rozpakowana, rozerwana lub mechanicznie uszkodzona, proszę w żadnym wypadku tej przesyłki nie odbierać. Prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta, abyśmy umówili się na dalsze postepowanie.

Odstąpienie od umowy

Przy zakupie przez Internet klient zgodnie z ustawą ma prawo do odstąpienia od umowy zakupu w terminie do 14 dni roboczych od momentu przyjęcia towaru od firmy transportowej. Jeżeli chcecie odstąpić od umowy i zwrócić towar, należy najpierw skontaktować się z naszym działem obsługi klienta. Towar należy odesłać wraz z fakturą na adres exclusive essential s.r.o., Sedláčkova 472, 39701 Písek, Česká republika. Do paczki proszę dołączyć list wraz z numerem konta i danymi do przelewu, abyśmy mogli zwrócić Wam pieniądze.

W przypadku odstąpienia od umowy należy koniecznie odesłać towar nieuszkodzony, bez oznak używania lub zniszczenia, w miarę możliwości w pierwotnym opakowaniu i z całym wyposażeniem. W przypadku niedotrzymania tych warunków jesteśmy uprawnieni do odliczenia rekompensaty za obniżenie wartości zwróconego towaru w formie odjęcia jej od zwróconej kwoty.

Ta strona wykorzystuje pliki cookies w ramach świadczenia usług. Możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce.