Alkomat
32,05 zł 112,65 zł
Oszczędzisz: 72% z ceny
Zawartość koszyka
0 szt. towar
w cenie 0,00 zł

Wszystko o zakupie

Jak kupować?

Rejestracja i logowanie

Rejestracja w Bestprezenty.pl przynosi wiele korzyści i jest częścią wygodnych zakupów w Internecie. Po kliknięciu na pole „Logowanie/Re­jestracja“ wyświetli się Państwu prosty formularz, do którego należy podać swoje dane kontaktowe. W chwili potwierdzenia rejestracji na Wasz adres e-mail zostanie wysłane potwierdzenie rejestracji wraz z hasłem do logowania. Kiedy będziecie chcieli się ponownie zalogować, wystarczy kliknąć na pole „Logowanie/Re­jestracja“ i wpisać swój adres e-mail i hasło.

Po zalogowaniu się zostanie Wam udostępniony dział „Twoje konto“. Tutaj można ustawić nowe hasło, zmienić adres i dane kontaktowe. Uzyskacie również wygodny podgląd statusu swoich zamówień. 

Jeżeli nie pamiętacie swojego hasła do logowania, można je w łatwy sposób odzyskać. Podczas logowania wystarczy kliknąć na „Nie pamiętam hasła“, wpisać swój email i potwierdzić. Nowe hasło zostanie automatycznie wysłane na pocztę email.

Wybór produktów

Wyszukiwarka: To najprostszy sposób na znalezienie dokładnie tego, czego szukacie. Należy wpisać do niej nazwę produktu lub jej część, a wyszukiwarka sama zaproponuje towar, który Was interesuje.

Kategorie: Menu po lewej stronie sklepu prezentuje w zakładce PERFUMY poszczególne kategorie perfum – począwszy od promocji i aktualnych ofert, przez podział produktów wg zastosowania, aż do poszczególnych marek. Druga zakładka KOSMETYKI przedstawia zestawienie oferowanych kosmetyków, pogrupowane przejrzyście wg zastosowania.

Szczegóły produktów: W szczegółowej prezentacji znajdziecie informacje o dostępności towaru w magazynie, cenie, prezentach, które wraz z produktem otrzymacie. Zobaczycie także szereg dalszych propozycji (inne opakowania, odcienie, zestawy, próbki) oraz recenzje naszych klientów, którzy już ten produkt kupili. Nie zabraknie także opisu produktu, zawierajacego informacje o charakterze i składzie perfum, bądź właściwościach danego kosmetyku.

Dostępność produktów

Przy każdym produkcie w naszym sklepie zamieszczamy termin dostawy w tabelce „Jeśli teraz zamówię ten produkt, kiedy go otrzymam?“.

W magazynie: Przy zamówieniu do godziny 14, produkt wyślemy jeszcze tego dnia, a w ciągu od 2 do 3 dni roboczych zostanie on dostarczony przez firmę kurierską na podany przez klienta adres.

W drodze: Produkt jest w drodze od dostawcy do naszego centralnego magazynu w Pisku (Czechy). Termin zmagazynowania zamieszczamy zawsze w tabelce dostępności, podobnie jak planowany termin dostarczenia do klienta.

3–5 dni: Produkt jest w magazynie jednego z naszych dostawców. Należy wtedy doliczyć do terminu dostawy 3–5 dni roboczych. Tyle czasu potrzebujemy na dostarczenie tego towaru do naszego magazynu, a następnie na podany przez Was adres.

Wyprzedane: Towar oznaczony jest jako wyprzedany, nie można włożyć go do koszyka ani zamówić. Ten status oznacza, że nie posiadamy aktualnie towaru na magazynie ani nie jest on dostępny u naszych dostawców. Jeżeli chcecie kontrolować dostępność tego produktu, oferujemy usługę Pies gończy. Znajduje się ona pod tabelką dostępności w szczegółach produktu. W chwili potwierdzenia Psa Gończego, polecenie zostanie zarejestrowane i w momencie zmiany dostępności produktu, będziemy informować Was emailem. Ta usługa jest bezpłatna i niezobowiązująca.

Zamawianie

Koszyk zakupowy: Wybrane produkty proszę najpierw włożyć do koszyka. Ilość produktów można zmienić bezpośrednio w koszyku, wpisując ilość produktów, a następnie potwierdzając niebieskim przyciskiem. Gdy już będziecie mieć towar w koszyku, proszę nie zapominać o wybraniu prezentu. Po kliknięciu na napis „Wybierz prezent o wartości do X PLN “, wyświetli się oferta prezentów dla Waszego zamówienia. Proszę wybrać jeden, który się Wam najbardziej podoba, a następnie włożyć go do koszyka. W ten sam sposób można wybrać coś ze specjalnej oferty produktów w hurtowych cenach – możecie dodać do swojego zamówienia produkty z oferty w atrakcyjnych cenach.

Ukończenie zamówienia: Kiedy Wasz koszyk jest już gotowy, można przystąpić do samego zamówienia. Jako stały klient należy zarejestrować się pod swoim adresem email i hasłem, jeśli jesteście nowymi klientami, proszę wypełnić dołączony formularz. Kolejnym krokiem jest wybór sposobu dostawy i płatności – tutaj proszę wybrać propozycję, która Wam najbardziej odpowiada. Szczegółowe informacje o dostawie i płatności znajdują się w dziale Dostawa i Płatność. Jeśli macie jakąś uwagę do zamówienia, proszę dodać komentarz pod tabelką wyboru sposobu płatności.

Kupon zniżkowy: Kod kuponu zniżkowego wpisujecie po wybraniu pola „Mam kupon zniżkowy i chcę go wykorzystać “ pod tabelkami dostawy i płatności. Zniżka będzie odliczona w trakcie podsumowania zamówienia. W każdym zamówieniu można wykorzystać tylko jeden kupon zniżkowy – nie jest więc możliwe kumulowanie zniżek. Nie dotyczy to 2–5% zniżki w ramach Szczęśliwej godziny, która jest doliczana automatycznie. W razie problemów z wykorzystaniem kuponu zniżkowego, prosimy o kontakt z infolinią +48 222 953 644.

Potwierdzenie zamówienia: W ostatnim kroku wyświetli się podgląd całego zamówienia, wykaz zamówionych towarów, łącznie z adresami i wybranym sposobem dostarczenia oraz płatności. Jeśli chcecie zmienić adres dostawy, można to zrobić łatwo klikając na przycisk „Zmień adres“ przy adresie dostawy. System spyta się ponownie o sposób transportu i płatności. Zamówienie jest zamknięte po potwierdzeniu tego podsumowania. Następnie pokaże się numer zamówienia oraz możliwość wylogowania się. W tym samym czasie zostanie również wysłane na Wasz e-mail potwierdzenie o utworzeniu zamówienia.

Monitorowanie przebiegu zamówienia

Postęp realizacji Waszego zamówienia można sprawdzić po zalogowaniu się na „Twoje konto“. Pod przyciskiem „Podgląd“ w danym zamówieniu pojawi się jego przegląd i aktualny status, który pokazuje przebieg realizacji zamówienia. O indywidualnych krokach realizacji zamówienia zawsze powiadomimy Was pocztą elektroniczną. Gdy zamówienie jest gotowe, zapakujemy je starannie i przekażemy firmie transportowej, która zapewni dostarczenie paczki. Szczegóły realizacji dostarczenia znajdziecie w sekcji Dostawa i płatność.

Szczęśliwa godzina

Każdego dnia przez jedną godzinę oferujemy zniżki Happy hours od 2 do 5% od wartości całego zamówienia. Szczęśliwa godzina odbywa się codziennie w różnych porach i wielkość zniżki jest wybierana losowo. Dlatego opłaca się zaglądać na stronę Xperfume.pl regularnie. W jaki sposób dowiecie się, że właśnie trwa zniżkowa godzina? Na stronie głównej znajduje się duży banner „Szczęśliwa godzina“, który zwróci Waszą uwagę na Happy hours, łącznie z odliczanym czasem pozostającym do końca promocji. Jak uzyskać rabat? Kiedy zobaczycie banner, musicie złożyć zamówienie, zanim skończy się czas. Rabat zostanie odliczony automatycznie w podsumowaniu zamówienia, nie trzeba wprowadzać specjalnego kodu. Szczęśliwa godzina dotyczy wszystkich produktów z Xperfume.pl, może być łączona z kuponami rabatowymi i z innymi promocjami takimi jak Mega promocja, Ceny na lodzie czy Perfumy dnia.

Prezenty do zamówień

Promocja: Teraz po każdym zakupie powyżej 80 PLN zwrócimy 5 PLN!

Teraz przy każdym zakupie otrzymacie nie tylko tradycyjne prezenty, ale także kupon rabatowy o wartości 5 PLN na następne zamówienie. Wystarczy utworzyć zamówienia wyższe niż 80 PLN i kupon rabatowy zostanie wysłany bezpośrednio na fakturze. Rabat może być wykorzystany w następnym zamówieniu o całkowitej wartości przynajmniej 50 PLN. Przy każdym zamówieniu można skorzystać tylko z jednego kuponu rabatowego – rabaty nie mogą być łączone. Nie dotyczy to zniżki 2–5% w Szczęśliwej godzinie, która jest doliczana automatycznie.

Aby jeszcze bardziej uprzyjemnić Wam zakup perfum, , oferujemy szeroką gamę prezentów do zamówienia. Możecie wybierać spośród upominków, kosmetyków, próbek perfum i prezentów przeznaczonych do relaksu. Przegląd wszystkich prezentów znajduje się w sekcji Darmowe prezenty. Do każdego zakupu możecie wybrać prezent na podstawie wartości zamówienia – konkretne możliwości dla Waszego zamówienia pokażą się w koszyku pod „Wybierz prezent o wartości do XX PLN“.

Towar w cenach hurtowych

Jako bonus do Waszych zakupów oferujemy możliwość uzyskania ciekawych produktów w cenach hurtowych. Przegląd znajduje się w sekcji Oferty promocyjne – Ceny hurtowe lub bezpośrednio w koszyku pod „Wybierz towar w cenach hurtowych.“

Ta strona wykorzystuje pliki cookies w ramach świadczenia usług. Możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce.